Könyvértékelés - Charlotte Bronte : Jane Eyre


Elsősorban mindenkinek boldog karácsonyt! 

Nemrég olvastam ki a Jane Eyre-t, ami egy nagyon nagy klasszikus. Először valamikor az 1850-es évek környékén jelent meg (tudtommal). 

Sokáig nem voltam túl nagy barátságban a régen íródott könyvekkel, de ennek most másodjára nekivágtam így karácsony előtt. 

Nagyon olvastatta magát, teljesen érthető volt a nyelvezete, aminek nagyon örültem, mert rengeteg nehéz nyelvezetű könyvvel futottam össze, főként a kötelező olvasmányoknál. 

Rettentően érzelmes volt és kalandos, nagyon élveztem minden oldalát. Ez a kor különösen közel áll a szívemhez és egyáltalán nem csalódtam ebben a könyvben. Sőt sokkal jobban szerettem mint amit vártam. Az idei kedvenceim közé került be. 

Akik kedvelik a romantikus köteteket azoknak nagyon tudom ajánlani és szerintem egy jó kezdés lehet ez a kötet azoknak akik még nem olvastak ezelőtt klasszikusokat. 

Mindenképpen 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟 (5) csillagra értékelem. 


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvértékelés - Delia Owens : Ahol a folyami rákok énekelnek

Könyvértékelés - Cassandra Clare és Wesley Chu : A mágia vörös tekercsei

Új témák új külső,új blog