Könyvértékelés - Delia Owens : Ahol a folyami rákok énekelnek

 


Ez a könyv már a megjelenése óta fent van szinte az összes magyar toplistán. Nagyon kíváncsi voltam miért szeretik ennyire és valami nagyon jóra számítottam. Szokásom szerint a fülszöveget nem olvastam el, így azt sem tudtam mire számítsak. 

A történet eleje kicsit unalmas volt, amíg igyekeztem belerázódni a világba. Főszereplőnk itt még kicsi gyerek, aki a történet java részében igyekszik túlélni. Két szálon fut a történet, az egyik a főszereplőnk gyermekkorával kezdődik, majd később haladunk az időben. A másik szál a főszereplőnk, Kya felnőttkorában játszódik már, ahol egy haláleset után nyomoznak a rendőrök. 
Eleinte nagyon nehezen szoktam hozzá a fiatal szereplőhöz, majd mire kezdtem belerázódni addigra ugrottunk az időben és ez így ment szinte végig. A későbbi cselekmények, mire Kya felnő számomra már kevésbé volt érdekes mint az eleje. Az elején izgultam a kislányért aki igykeszik a mocsárban túlélni, de azután már semmin sem tudtam izgulni. A vége eléggé unalmas volt és már kicsit belefáradtam a történetbe. 
Ezek alapján úgy tűnhet,hogy nem tetszett a történet, pedig valójában én mindezek ellenére is igyekeztem szeretni , ami többé kevésbé sikerült. Egyes részek nem nyűgöztek le, míg mások annál jobban.
Végül megadtam neki a maximális értékelést, mert elég érdekes és izgalmas volt számomra és még napokkal később is gondolkodtam rajta.

Értékelésem : ⭐⭐⭐⭐⭐(5) csillag

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvértékelés - Cassandra Clare és Wesley Chu : A mágia vörös tekercsei

Új témák új külső,új blog