Könyvértékelés - Cassandra Clare és Wesley Chu : A mágia vörös tekercsei


Aki ismer az már tudhatja, hogy én nagyon durván árnyvadász fan vagyok. Nemrég fejeztem csak be az összes eddig megjelent magyar könyvét és mindenképpen el akartam olvasni a Gonosz fortélyokat és Az árnypiac kísérteteit is ezelőtt. Igaz, hogy időben valahol a Bukott angyalok városa után játszódik ha jól tudom. Már nagyon vártam, hogy végre Malecről olvashassak és tűkön ülve vártam a megjelenést. 

Olyasmire számítottam mint a Bane krónikák, de ez annál sokkal jobb volt. Izgalmas volt, kalandos és egy nagyobb dologra épült a történet. Természetesen, ahogy minden Cassie könyvben itt sem maradtak el a jó kis viccek. Sőt ebben elég sok volt, néhány kedvencemet molyon az idézeteknél meg is nézhetitek. :)

Nekem tetszett ez a történet és nagyon várom már a folytatását és reménykedem hogy a Chain of Gold is hamarosan meg fog jelenni. 
Értékelésem 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟 (5) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvértékelés - Delia Owens : Ahol a folyami rákok énekelnek

Új témák új külső,új blog